Världens sötaste!

Jag har äntligen kommit innanför dörren hemma. På bussen från Bergstena och hem insåg jag att nycklarna låg i lägenheten, mamma var inte hemma och Coffe hade åkt till jobbet. Alltså kunde jag inte få tag i några nycklar...
Söta morfar lånade mammas bil oc kom hit med mammas nycklar. Dock tog det längre tid än planerat, för han hittade inte mammas bil först ;)


Det var supermysigt att träffa barnen igen! Mimmi och Lova sov, så dem täffade jag bara en snabbis innan jag skulle iväg till bussen, däremot hann jag och Tindra med någon timme tillsammans. Vi har hälsat på hästarna, provat sko på Quattro, busat med Zelina, hoppat studsmatta och bakat sandkakor.

När jag loggade in på bloggen fanns en ny kommentar:

Linda om Time to wake.:
Barnen frågar redan när du kommer igen :-)

Jag kan inte låta bli att le och inse, igen, vilket fantastiskt stall jag hamnade i! Vilken underbar familj jag hamnade hos. Det värmer, när man känner sig uppskattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0