Time to wake.

Måndagsmorgon, vilket betyder skola. Fast, en otroligt slapp måndag denna veckan! Istället för att sluta två kommerj ag sluta fem över nio, hur härligt låter inte det?!

Det är nämligen så att nästan hela klassen är i Mölle, på skolresa. Jag valde att stanna hemma, då det är i friluftssyfte. Jag kan ut och röra på mig här hemma i stället. Alltså kommerj ag bara ha psykologi idag, sen ska vi jobba på PA en stund också, så vi kommer någon vart. Vi får se hur det blir med våran idé, massa komplikationer har dykt upp under veckan, tyvärr..

I eftermiddag, eller okej, runt halv ett, kommer jag åf träffa barnen i gen. Världens underbaraste! Vid tolv kommer jag sättam ig på bussen till Bergstena, gå av i Bergstena By, gå den välkända vägen, lyssnap å musik, knacka på dörren och krama om dem jag inte träffat på över två månader. Jag hoppas på ett kärt återseende, för jag saknar dem!


Sötaste Tindra får stå för morgonens bild, bara för jag snart kommer åf träffa henne igen. <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Barnen frågar redan när du kommer igen :-)

2010-09-06 @ 15:13:18
URL: http://henstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0