Sommarbölja?

Jag sitter nu i linne och shorts och ska strax ta mig ut på balkongen, äta en piggelin, lyssna musik och plugga. Efter det blir det stallet. Vi får se vad jag och Pärlan hittar på idag. Hade tänkt att rida ut, men vet inte riktigt om jag orkar. Den rundan jag vill rida tar ungefär 2 timmar och vet inte om tiden räcker till. Kanske blir lite klättring i stället. Vi får se vad tiden utvisar helt enkelt :)

Ang. inlägget "Kommentarssvar" så var det ett gammalt inlägg jag länkade till. Hur min och Pärlans situation ser ut nu vet ingen, inte ens jag. Just därför står jag inte fast i beslutet, har aldrig gjort. Det är en typ av utväg, inget som ligger överst på listan. Självklart letar jag köpare och hoppas att rätta hemmet dyker upp.
Vad som händer kommer endast tiden utvisa, även i detta fallet!


Kommentarer
Postat av: jolene

Jag håller tummarna att allt löser för det som är det bästa för er!

2010-06-02 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0