Svar på kommentar.

Kristin om Pärlans framtid.?:
min kompis har vart inne på din blogg innan därav vet jag om din blogg..

Måste säga att du är ju sjuk =O hur kan du ta ett sånt beslut`? Asså har du nått vett?


Svar: Vilket beslut är det som inte låter vettigt? Det beslutet att sälja Pärlan för att hon ska hamna hos någon som kan uppskatta den kapaciteten hon har och som drömmer om en häst precis som Pärlan? Att hon hamnar hos någon som älskar henne, på precis samma sätt som jag gör och gärna ännu mer.

Eller, är det de beslutet att avliva Pärlan om jag inte hittar den person osm beskrivs ovan? Avliva henne, för att hon ska slippa bli en vandringshäst som inte skulle vara lycklig? För att hon ska slippa leva ett ovärdigt liv?

Vilket beslut är det som inte verkar vettigt? Att göra det som är bäst för min häst, eller göra det som är bäst för min häst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0