Jag kommer tillbaka.

Vi har inte hörts på ett halvår. Ett halvår, sex månader. Jag håller fortfarande kvar vid min fina pojkvän och idag även sambo. Jag har en katt mindre sedan sist och jag tror mig äntligen ha funnit rätt ställe för Greta. Det är för mycket som har hunnit hända för att jag ska kunna få ihop det i ett enda inlägg, men jag får låta det ta sin tid. Tidsnog kommer nog alla frågetecken kring vad som hänt att rätas ut, men framför allt så hoppas jag att skrivarlusten kommer komma tillbaka.
 
Just nu bor jag och Andreas bland lådor, för om två veckor flyttar vi till större. Just nu bor vi på ca. 45kvm och det är på tok för litet för oss två. Vi har fått turen att hitta en lägenhet, eller typ parhus, som vi kan få hyra. Även detta ligger ute på landet, så Pyzen kan fortsätta leva sitt älskade liv som utekatt.

Greta bor idag en mil hemifrån, dit hon flyttade för tre dagar sedan. Hon har redan landat och både kliar på en av de andra och ligger ner och sover. Det som är på tur är att lösa hennes avmagringsproblem. Jag och veterinär står just nu som frågetecken, då blodprover inte visar något konkret. Så jag vet att Greta är för smal, men vi vet ännu inte hur vi ska behandla det.
 
Livet rullar på och jag hoppas kunna göra skrivandet till vardag igen, precis som det var förr.

 
Greta med sin fina kompisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0