Framtiden är vår.

Det är en trött tjej som sitter vid tangenterna idag. En hektiskt dag på jobbet, följt av påskrivning av nytt kontrakt och sedan pencillinat Greta. Någon ordentlig mat har vi inte fått i oss ännu, så då vet ni var energinivån ligger.

Idag har Andreas och jag varit hos vår nya hyresvärd och skrivit på kontrakten. För vet ni, på lördag den 3/10 går flyttlasset. Flyttlasset till vårt första gemensamma boende. Ett boende med både mina och Andreas saker, under samma tak. Ett boende där vi kan bygga vidare på vår nutid och framtid. Där vi kan älskar, bråka, mysa, tjivas och leva ett underbart liv. Det här är så stort, helt galet, underbart, skrämmande och fantastiskt. Men just nu är jag för trött för att orka känna något av det.
 
 
 
Greta är inne på sin andra dag med pencillin och idag var hon inte riktigt lika glad över att få en spruta i halsen, men jag förstår henne. Det är ju inte direkt en liten kanyl hon ska få in i halsen. Det är inte så att hon gör världens motstånd och en stor scen av det, men hon vill inte riktigt stå stilla och visar allmänt missnöje. Nu är det bara tre dagar kvar, sen får vi se om magen blir något tjockare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0