För en vecka sedan sovs sist natten där.

Allt kring Greta känns fortfarande som kaos och på onsdag åker vi till Husaby. Fram till dess tänker jag ignorera alla jobbiga tanka och inbillningar. Vi myser loss, gosar och äter mat, för det är vad hon vill just nu.
 
Här hemma går det sakta, sakta framåt. Jag vill ju få gjort allt nu,nu, nu, men det är lite svårt. Vi har fortfarande kartonger i alla rum (förutom gästrummet?!) men för att bara ha bott i nya huset i en vecka så har vi trots allt fått upp otroligt mycket. Idag gjorde vi ett ryck med kontoret, så jag har äntligen fått upp min skärm och installerat ihop allt på skrivbordet. Så lycklig!
Nästa ryck blir i vardagsrummet, skulle jag tro, för att få in saker i vitrinskåpet. Det ska bli så underbart när sista kartongen packas upp!

Tyvärr har jag inga bilder på allt kaos, men jag lovar att det snart kommer komma. Dock med mindre kaos. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0