Vi har hittat hem.

Mitt uppe i det kaos som råder med Greta, i den sorg, smärta och maktlöshet jag känner så finns det något som värmer mitt hjärta så otroligt mycket!

Lovise, den underbara människa som jag hyr in mig hos. Jag finner inga ord för den tacksamhet och glädje jag känner gentemot henne. Hon ställer upp med fodringar stup i kvarten, med medicineringar, med blötläggande av hö, med lösningar på problem och framför allt med sällskap.
Jag vet, till hundra procent, att varken Greta eller jag skulle velat bo i ett annat stall just nu. För med Lovise med i bilden så blir allt så mycket lättare, både fysiskt och psykiskt. Hon är bara helt bäst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Lovise

Alltså! Vad svarar man på det här! Tack!!

2015-11-13 @ 12:06:26
URL: http://www.LoviseC.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0