För att livet är utvecklande.

"Hej. Vi har ett resultat. 98% 1 fel alltså på kursinnehållet. Bra jobbat."
 
Jag sitter mållös. Att se det på pränt, mitt resultat, känns så otroligt coolt! Jag är så stolt över mig själv. Vissa kanske ser det som en självklarhet, att just jag är den som har två Dean's och endast ett fel/prov, men det är inte så självklart för mig. Jag är lika nervös inför varje prov, lika nervös efter varje prov och lika jäkla stolt efter varje resultat! Det är jag som lagt ner timmar av förberedelser, pluggande, frågande och sökande efter information. Bakom varje guldemblem som sitter på min skjortkrage ligger det tid, engagemang, frustration, nyfikenhet och jobb. För jag glider inte genom Business School, jag anstränger mig precis som alla andra.
 
Det är så häftigt att veta att jag har en stor kunskapsbank inom mig. Jag kan min sak och det med råge. Jag går med lite rakare rygg och kan lite lättare stå upp för min sak. För jag vet att jag vet.
 
Jag är stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0