Ett-mitt-i-natten-inlägg.

Jag sitter här, i pyjamas och lyssnar på underbara Jill Johnson. Jag vill inte riktigt krypa ner i sängen ännu, för det betyder att jag snart ska vakna igen, på tok för snart.
 
Ikväll har jag blivit hotad på mitt jobb. En gäst som hotade med att komma bak och boxa ner mig om han inte fick sin mat. Så otroligt obehagligt och när vi väl låst ytterdörrarna rullade tårarna ner för mina kinder. När spänningarna släppte och jag insåg att ingen mer kommer komma in genom dörrarna. Jag hoppas att det här var första och sista gången någon liknande händer.
 
Jag gör mitt bästa för att övertala mig själv att förflytta mig till sängen, men jag lyckas inte. Jag kommer vara trött imorgon, men det är förhoppningsvis värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0