En sådandär stund, då livet är blurrigt men så klart.

Tre dagars ledighet ligger framför mig och jag är så trött att jag vill gråta. Jag har kraschat i en fåtölj och orkar inte resa mig. Katterna vill ha mat, men jag orkar inte ge dem det. Sängen är inbjudande, men jag orkar inte sova. För jag orkar inte vakna och vara trött.

Jag är utsliten, utpumpad och utslagen. Jag är så trött, både fysiskt och psykiskt. Just nu är det nog mest psyket som är slutkörd. Alla otänkta tankar, eller snarare halvtänkta tankar. De tankar som jag inte velat tänka fullt ut, de tankar som skulle kunna få mig att krascha. De tankar som jag trycker undan, men ändå ger så mycket energi. Kanske jag ska sätta mig ner i helgen och tänka igenom. Komma fram till vad jag känner, för vem jag känner. Även om jag redan vet, men inte vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0