-

Att skriva är min terapi och just nu går pennan för fullt.
Det gör ont att förlora de man älskar, även om man inte borde älska dem.
När livet get dig citroner, så är gul i alla fall en fin färg.
Optimist, inte just nu.

Ja, på ett par sekunder slog livet runt och helt ärligt så vet jag knappast vad jag vill. Jag har fått ett erbjudande med fina ord bakom, men jag vet inte om jag kommer tacka ja. Erbjudandet betyder att en av de jag älskar kommer försvinna och det är förjävligt! Det gör ont och tårarna har runnit.
Dags att laga mig själv igen och inse att livet är vackert. För visst är det underbart att vi har såååå många känslor att få känna och så mycket att få uppleva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0