Så har ännu ett år flutit förbi.

Nu har dagen kommit, dagen då detta inlägg publiceras. Dagen, ett år efter att det skrevs. Idag har jag svaret på de saker jag funderar över.


Just nu, den 5/8 2013, så sitter jag i en fåtölj, med Pyzen sovandes i mitt knä. På tv'n är det Peter Pan och bakom min rygg är det fortfarande oordning. Jag har sovit två nätter själv, i min egen lägenhet, den lägenhet som tidigare varit min och mammas gemensamma. Mamma har dragit till Vänersborg, för att finna nya äventyr där.
Hur mitt liv ser ut om ett år vet jag inte idag, men jag har mina drömmar. Det ska bli så spännande att se vad som hänt!

Har jag fått igång mitt företag och vad har jag valt att satsa på? Har jag kvar Greta? Håller Greta för det akademiska, eller har jag fått inse att hon bara kommer få stå och äta gräs och pussas på? Har jag någon mer häst? Bor jag kvar i Bergstena och är livet där lika underbart som jag idag ser det som? Hur mår mina fina katter, Pyzen och Pip? Är jag kvar på McDonalds, eller har jag hittat ett ännu bättre jobb?

Mina frågor är många, men när detta inlägg läses har jag förhoppningsvis fått svaret på alla. Jag är så nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0