Med skogen som utsikt.

Hjärtat klappar i bröstet. Jag har precis tagit mig upp för en liten kulle i skogen och sitter nu bekvämt lutad mot ett träd.

För tillfället har jag semester och njuter av att kunna ligga på soffan och titta på film hela dagarna. Ibland reser jag mig och tar en lugn promenad, men mestadels av tiden tillbringar jag framför min tv. Framför mig har jag mänga dagars ledighet, där det finn ett besök till Gränna inplanerat, även en tripp till gekås. Vad mer som händer märker vi. 

Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om, för att ni inte ska göra om min misstag. Men jag kan inte. Mina ord får stanna hos mig, eller landa i ett kollegieblock någonstans. Där det inte är offentligt för någon. Där bara jag kan se det. För tro mig, jag har gjort galna grejer det senaste. Sådant som i slutänden sårar.

Jag ber er hålla tummarna för mig, så att jag snart får packa ner alla mina saker i kartonger igen och lasta de på ett släp. Jag vill att bi håller tummarna för att jag snart har hittat ett nytt hem.


Min härliga utsikt för närvarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0