Livet är nu, gör ditt bästa av det.

Livet har så många överraskningar i beredskap för oss. Jag har börjat jobba igen, efter tre veckors semester. Det är härligt att vara tillbaka och att få in en rutin i min vardag. Jag behöver det. Ha en plan på när jag går upp, ha en rutin kring min vardag och ett nice liv.

På lördag sätter jag mig i bilen och tittar på ett hus, som jag hoppas kunna hyra. Livet i Bergstena blev långt ifrån vad jag tänkte för ett år sedan. Det har varit underbart och vackert, men det har varit lika tufft och krävande. Det kommer bli skönt att få packa ihop mina saker och flytta till ett annat hus. Där jag kan bli kvar, länge.

Som sagt, livet har många överraskningar för oss och mitt senaste år har varit något av en upplevelse på så många plan. Idag vet jag mer om mig själv. Jag står inte stadigare, är inte glamorösare, men jag vet i alla fall mer om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0