Vi sa, båda två, Fuck yoy till mig och hade all rätt i världen till det.

Jag blir besviken på mig själv. Dagens pass med Greta gick åt helvete och jag ville slå så hårt på mig själv! Jag behöver lära mig, nej, jag behöver inse att tid är det enda vi har och att allting kommer ske i den takt som vi är redo för. 
Jag behöver också förstå att det vi ännu inte tränat på, det kan vi inte. Vi kommer lära oss, men just för stunden är det inget som sitter. Åter igen handlar det om att ge det tid, att lita på mig själv och min kunskap, för det kommer komma fram den dag båda är redo för det.

Jag blir besviken på mig själv, för att jag krånglar till det så mycket. Om jag håller det basic så lär vi oss snabbare och har vi roligt medan vi gör det så lär vi oss ännu snabbare.

Nya tag imorgon och då hoppas och vet jag att jag kommer vara ännu lite mer lyhörd. Idag har jag lärt mig att den känsla vi lämnade senaste passet med, det är den känsla vi komme befinna oss i när vi börjar dagens pass. Det är kunskap och insikt jag får ta med från dagens pass och se till det positiva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0