Så är det, precis nu.

Jag kan pricka av mer och mer på dagens att göra lista, vilket betyder att jag snart kan krypa ihop i en fåtölj med min bok och bara mysa av den här lördagskvällen. Just nu är det dock full fokus på det där stället evasjohus.blogg.se. Det är nämligen dags att fixa uppdateringen inför nästa vecka, för visst vill ni ha läsvärda inlägg även då?

Som sällskap för dessa timmar har jag en kopp te och härlig musik. Jag har även tre små kissar som springer runt här hemma och piper, sover, lär känna varandra och bara är. Jag har det lugnt och stilla och njuter av nuet, precis som jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så skönt! :D

2013-09-14 @ 22:35:33
URL: http://sausan.blogg.se
Postat av: Sätilaryttaren

sv,; det har d verkligen rätt i, man ska inspireras av sig själv! Följde Norah på bdb men sen jag tog bort min så har jag inte kollat in henne men hon är duktig.
Ja, det är helt sjuk vad en ändrar inställning kan göra :)

2013-09-15 @ 11:15:06
URL: http://satilaryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0