när rubriken uteblir.

Natten har bestått av en jamande Polly, som saknar mamma och syskonen, samt en Pyzen osm ville ha frukost redan vid sex. Med andra ord, full rulle, precis som vanligt!
 
Jag har äntligen tagit tag i det där nödvändigt, frosta ur frysen. Egentligen är det superenkelt, men kräver trots allt lite engagemang. Idag blev det i alla fall gjort och nu har jag koll på vad som är kattmat och vad som är Rebeckamat. Vilket betyder att jag inte behöver oro mig för att råka få med mig en påse med rå lever som lunch till jobbet, haha.
 
Polly landar mer och mer för varje timme som går- Hon vågar ännu inte bli klappad, men jag har en känsla av att det kommer ge med sig inom de närmsta dagarna. Jag ser att hon så gärna vill bli kliad på, men inte riktigt vågar komma fram. Hon får den tid hon behöver för att bli modig nog och komma när hon är redo.
 
Här skiner solen och det verkar vara en varm dag utanför min lägenhet. Jag hoppas ni får en fin lördag, för det tänker jag ha!
 
Frukoststund på Trädgårdsgatan. Lite storleksskillnad på Pip och Polly...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0