Mina fina fyrbenta.

Jag hade helt glömt bort hur busiga kissebarn är, sen kom Polly in i mitt liv. Hon är en riktig liten tokstålla. Hon hoppar, flyger, far, studsar, gör volter och smyger. Hon är verkligen livsglädje deluxe. Hon bevisar för mig hur viktig nyfikenhet är, hur mycket man behöver ha sitt eget utrymme, vilken lycka det kan finnas i en boll med fjäder. hur mycket man bör njuta av varje måltid och att man kan bli riktigt, riktigt busig och lycklig vilken tid som helst!
Det är otroligt nyttigt för min fina kattflock att ha fått in en tredje individ. Grabbarna har börjat busa på ett annat vis, de är vaknare och knasigare (om det är möjligt) De tycker att det är väldigt spännande med en liten Polly som flyger runt, vilket gör att även dem kommer upp i fart, om inte annat för att fly undan från den lilla parveln som vill mysa med dem, för de är ännu inte helt tillfreds med att Polly kommer framklampandes och ska stryka sig mot dem.

Jag är så glad i mina tre fina katter. De har alla varsin viktig plats hos mig, de fyller mig med nya insikter och stärker mig, alla på sitt eget vis. Min fina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anita

Gosig bild :D

2013-09-17 @ 10:23:46
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0