Mannen i mitt liv.

Det finns en man som har förändrat mitt liv på ett radikalt sätt. Han klampade rakt in i min själ och är där för att stanna. Han visar mig sidor av mig själv som jag tryckt undan, förträngt och förnekat. Han plockar fram dessa sidor, ger dem ljus och hjälper mig att finna styrka ur dem. Den finns en man som förändrat mitt liv, till det bättre.
 
Nej, det är inte han som har förändrat mitt liv, det är jag själv. Jag har fått verktygen, tipsen, tankegångarna, bevisen på att allt detta fungerar. Jag har blivit guidad till att finna en ny sida hos mig själv, den sida som jag länge sökt och som jag älskar otroligt högt.

Vem är då denna man? Självklart är det Anthony "Tony" Robbins som jag pratar om. Denne man som bär på en otroligt kunskap om att just frigöra den inre styrkan, en styrka som finns i var och en av oss. Tony hjälper tusentals av männsikor, varje år, att bli sig själva, komma tillbaka till sitt liv och att finna lycka i vardagen. Denne man är något av det mäktigaste jag känt av och jag är så tacksam över den lilla kunskap jag har. Jag längtar tills jag har ännu mer och är så nyfiken på hur långt det kan ta mig!
 
Vill du ta del av en del av Tonys kunskap, så kan jag tipsa dig om hans fantastiska bok "Din gränslösa styrka." Skulle du vilja ha den, men känner att du behöver spara dina pengar, så hör av dig. Det finns alltid sätt att lösa det på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0