Kalleske Clarry's W

Låt mig välkomna ett ny individ till bloggen;
 
Kalleske Clarry's W
"Clara"
 
Clara ägs av Marita och jag har sett Clara växa upp. Första gången jag såg henne var när hon bara var ett par dagar gammal. Jag var med och visade henne på fölvisningen och vintern samma år började jag hålla till i Maritas stall på kvällarna.

Nu är tiden kommen till då Clara ska få göra något vettigt i sitt liv. Till årsskiftet blir hon tre år och det är dags för henne att börja bli vuxen. Målet med Clara är att hon ska visas på treårstestet till våren. Vem som ska visa henne får vi se, men jag kommer börja hennes utbildning och förhoppningsvis, med Maritas hjälp såklart, få henne inriden.
 
Min tanke är att ni ska få följa med på resan och ta del i hur jag väljer att utbilda denna flickan. Hoppas ni är lika nyfikna på resultatet som jag är!

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilken fin en :D

2013-09-16 @ 20:32:30
URL: http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0