Jag är tillbaka, i mitt rätta element.

Det bästa med att tillåta mig själv med att vara orkeslös; då tillåter jag även mig själv att vara fylld med energi.
 
Min arbetsdag slutade på topp, jag sjöng, skrattade, fnissade, nynnade och mådde sådär bra som jag brukar göra. Det är något speciellt när man blir förfrågad om man är chef numer, när det påpekas att man skulle passa som det, när beröm öser in och när allt positivitet skiner. Det gör det ännu lättare att älska mitt liv och jag blir ännu mer peppad att lyfta mig själv. För, genom att lyfta mig själv lyfter jag andra. Jag älskar det liv jag lever.
 
Dagens lärdom är helt klart att tillåta mig att må dåligt, acceptera det och fortsätta inse att jag kan förändra mitt tillstånd genom en enkel tanke.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0