Idag trycker jag på paus och gör mitt bästa för att njuta i min trötthet.

Idag skulle jag suttit på läktaren i ett ridhus och sugit åt mig av kunskap inom den Akademiska Ridkunskapen, men när klocka ringde imorses skrek kroppen om mer sömn och jag valde helt enkelt att lyssna på den. Jag har hela livet på mig att lära mig, men om jag inte tar hand om mig själv så kommer jag inte orka leva. Med andra ord är det just en lugn morgon som jag är i största behov av.
 
I eftermiddag är det hundpromenader, stallfix, hästmys, hästbus och hundmys som gäller. Fram tills dess ska jag göra minsta möjliga och när jag väl kommer till Sotlanda är det full fokus som gäller.
 
Vad ska ni ha för er, denna fina söndag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0