I will be the very best of myself.

Gaaah, vad gör jag när sömnen ligger som en hinna över ögonen och jag ska jobba tio timmar ikväll/natt? Jag vill vara pigg, busig, energisk och full av galenskap. Bästa sättet bör vara att förändra mina tankar kring det, att se mig själv som pigg och se energin flyta genom kroppen. Ja, det är så jag borde göra. Det är så jag tänker göra, för ikväll vill jag ha en härlig kväll på jobbet. Det får avsluta denna jobbperioden, för nu är det två lediga dagar som hägrar. Det ska bli skööönt!
 
Det är så coolt hur jag kan förändra min känsla och situation, genom något så enkelt som att förändra min tanke. Ser jag på min omgivning med energi och glädje, så är det så jag kommer uppleva min omgivning. Jag kan också visualisera någonting, på ett önskat sätt och då kommer min hjärna bestämma sig för att det är så något är. Varför? För att hjärnan inte ser skillnad på fantasi och verklighet. Det betyder alltså att om jag visualiserar att jag redan galopperat över en äng med Greta och att det gick superbra, så tror min hjärna att jag gjort.
Testa, det bästa som kan hända är att något stortartat sker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0