Give me friday!

Jag önskar att det är fredag imorgon, helst fredag redan nu. Nej, det är inte för att det är helg efter fredag, utan för att fredag betyder att Polly flyttar hem!!!

Det ska bli så mysigt med en liten kattunge i gänget. Visst är jag nervös för att katterna inte ska fungera ihop, men jag är samtidigt ganska lugn då jag vet att Pyzen och Pip är så snälla.

Jag hoppas att ni glädjer er med mig, för snart dyker ett nytt litet ansikte upp här på bloggen. Polly är en ganska tillbakadragen fröken, men som verkar ha en stor personlighet bakom skalet. Jag är så nyfiken på att få lära känna henne, min lilla skrutta.
 
Så snälla fredag, komsikomsi med snabba steg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0