För finsmakaren.

Jag är en bekväm människa, som gärna vill att det ska gå snabbt att laga mat, speciellt med tanke på att jag oftast är på språng. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en rätt som är supergod, men busenkel!
 
När jag bodde hos Marita för typ ett halvår sedan så fick jag hitta på något av det jag hade i kylen och jag lyckades få ihop en otroligt god måltid.
 
Ingredienser;
Kycklinginnerfilé
Morot efter behag.
Kelda pastasås, tomat och creme fraiche.
 
Krydda kycklingen med valfri krydda och låt den tina.
Skölj/skala morötterna och skär dem till mynt.
Bryn kycklingen och när den fått en fin yta lägger du i morötterna i stekpannan och täcker allting med Kelda ostsås. Låt sjuda på spisen tills kycklingen är färdig.
Ät och njut.
 
Skulle du önska, kan du självklart ha pasta, ris eller liknande till, men detta fungerar toppen som en hel måltid.
 
HÄR BORDE DET VARA EN BILD, MEN JAG HAR INGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0