En såndär tisdagmorgon.

Innan jag somnade inatt hade jag tre katter i min säng, det var lite trångt man ack så mysigt! När jag vaknade låg Polly och Pyzen sked och sov, mot mitt ben. Det värmer mattehjärtat att se dem så trygga tillsammans.
 
Idag väntar en halvknasig dag med hovvårdaren till Greta, ensam jobb i fonten under 1,5h och lite för få vakna timmar. Det kommer bli bra i slutändan, för jag väljer att göra det bästa av situationen och le genom min arbetsdag.

Mina fingrar kopplar inte ihop med hjärnan, vilket betyder att det tagit en smärre evighet att få ihop knåpat detta inlägg. Nu är det dags att fixa ihop grejer inför jobb och stall. Vi hörs senare. :)

Kommentarer
Postat av: Cathie

Åh, älskar när man får somna med katterna! :) Så himla mysigt!

2013-09-17 @ 14:12:27
URL: http://equestfoto.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0