En gammal tants kropp.

Med en molande skinka tog jag mig igenom gårdagens arbetsplats. Om skinkan känns bättre idag, neeej! Vad jag har gjort, det har jag inte en aning om, men stundtals hugger det till i korsryggen/skinkan/ischias och jag blir lika störd varje gång.
 
Igår låg jag på stolarna i personalrummet och när jag skulle börja gå igen så haltade jag fram. Gissa om jag kände mig gammal och gaggig, men efter en stund så släppte det efter. Förhoppningsvis får jag ordning på det inom en snar framtid.
 
Jag tror smärtan kommer från att jag börjat gå på ett bättre sätt. Jag rör höfterna som jag borde, vilket gör att nya muskler och liknande får jobba. Vem vet, jag kanske kommer få en supersnygg rumpa av det här, ni vet en sån man ser i alla tonårsfilmer, haha.
 
Halv tre är det jobb som gäller och fram tills dess har jag tänkt att lyssna på min cd-bok, äta mat och göra minsta möjliga. Framförallt ska jag låta et slippa allt min skitsnack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Cathie | Equest Photography

Söt kisse! :)

Vi har barfotaboots, men upplever dom som vädigt klumpiga, plus att jag tror det stör hästen ganska mycket när man rider dressyr/hoppning.

Min häst gick omkull förra sommaren och skrapade sönder båda knäna och fick opereras :/ Men nu är han frisk igen och mår toppen! Bara lite muskler och kondition som saknas :)

Svar: Jag har aldrig testat att använda mig av barfotaboots, så jag är långt ifrån expert, men finns det inte olika modeller på boots?Vilket gör att det även borde finnas nättare, som passar även till hoppning och dressyr? Bara en tanke.
Vad skönt att han är frisk nu och att ni kan få komma igång igen! :)
Rebecka Johansson

2013-09-26 @ 14:55:16
URL: http://equestfoto.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0