En bör finnas en rubrik här.

Klockan 03:05 lämnade jag jobbets mark. Jag och skiftledaren blev helt enkelt kvar i en timme och pratade med vakten, oups. Det var i alla fall grymt härligt att komma hem och krypa ner i sängen, för att sova som en klubbad säl!
 
Jag har drömt om jobbet hela natten, tack och lov var det inga stressdrömmar utan jag stod och tog beställningar, gjorde pommes och tog det allmänt chill. Arbetsskadad, ehhm lite lätt kanske ;)

Just nu känner jag mig så lugn och tillfreds i kroppen. Jag är så nöjd med det liv jag lever och den tillvaro jag befinner mig i. Jag har lite svårt att föstå att det här faktiskt är mitt liv, att det är här jag lever och är. Det är så jäkla coolt att känna det här lugnet i livet. Jag älskar det och önskar er alla en liknande känsla genom er dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0