Det enda som behövs är lite omplanering..

 
Min dag blev inte riktigt som planerat. Jag skulle ha jobbat med en häst vid elva, men fick sms fem i elva om att de ville ställa in det. Jag var då halvvägs framme, men styrde istället bilen mot Greta. I stallet landade jag vid kvart över elva och är fortfarande kvar. 
 
Fördelen med dagen är att jag fotat hästarna, jag ha tränat med Greta och just nu sitter jag på höloftet och tittar på när Polly och gänget busar runt i det gamla höet.
 
Jag längtar så till den dagen jag får packa in Polly i bilen och ta med henne hem till Pyzen och Pip. Jag har på känn att de kommer bli en fin trio, mina tre små pärlor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0