Bara det bästa är gott nog.

Jag har sedan ett halvår, ungefär, BARFat kissarna och jisses så bra de mår av detta! De kommer aldrig någonsin få äta torrfoder igen. Frågan är om de ens skulle vilja äta det, om jag erbjöd dem.
 
I mitt BARFande vill jag variera kosten så mycket som möjligt. Jag vill kunna variera köttsort, märke, benmängd och storlek på bitarna, allt för att ge så intressanta måltider som möjligt. Katterna tycker det är spännande och älskar sina måltider. De har fått otroligt fin päls och vi har fått bukt på Pyzens viktproblem. Pips vikt är nästa mål och jag vet att tidsnog kommer även han bli en slimmad.
 
Vill ni testa på BARF på det lättaste sättet, kika in här:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0