Att se sig själv genom ett objektiv.

Ååh, så nyttigt det är att ha filmat ett träningspass med Greta! Nu kan jag se vad jag behöver tänka på, vad jag gör rätt, vad vi behöver stärka och vad vi redan har för styrka.
 
Dagens träningspass blir GW, där jag ska göra mitt bästa föra att få mer rörelse och schwung i bakbenen, då Greta blir lite rak och stötig i sina bakbensrörelser. Hon rör sig bättre nu än vad hon gjorde från början, men jag önskar mig ännu lite mer runding i hennes gång.
 
Brukar ni filma era pass och på vilket vis använder ni er av filmarna?
 
 


Kommentarer
Postat av: Cathie | Equest Photography

Jag brukar filma ibland, svårt när man är själv dock. Men det är otroligt nyttigt!!

2013-09-20 @ 11:34:53
URL: http://equestfoto.se/blog
Postat av: sanna

Ibland gör jag det för att se mina svagheter/Styrkor och vad jag kan förbättra :) Är rätt nyttigt att se sig själv på film :)

2013-09-21 @ 12:05:48
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0