Andas in, andas ut, du kan slappna av. Livet är ditt, endast ditt.

Jag kan ärligt erkänna att jag för stunden är trött och ett leende finns inte på mina läppar. Det är inte så att jag är grinig, mest bara trött och lätt likgiltig inför vad som händer mig.
 
Det har varit så mycket som har hänt de senaste dagarna, så mycket positivt, men ibland blir även jag trött på att alltid vara på topp. Så just nu tänker jag bara vara i lugnet och strunta i vad som händer runt omkring mig. Jag ska åka till stallet, njuta avm ina fina häst och andas stalluften. Jag ska baka, jag ska göra mat och jag ska leva mitt liv på ett mysigt sätt. För att kunna vara fulladdad med energi när jag sätter min fot på jobbet idag.
 
Jag hoppas ni får en fin onsdag och att ni gör den till en fantastisk dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0