10 korta fakta om mig.

1, Jag har under många år somnat till CSI. Det är utan tvekan den bästa TV-serien som någonsin gjorts och den får mig alltid trygg.
 
2, Jag har som mål att vara miljonär innan jag fyller trettio. Jag jobbar på att komma på hur, just nu vet jag bara att jag ska vara det.
 
3, Jag drömmer om att en dag äga en labrador, allra helst Sava eller ett Savabarn.
 
4, Utan Greta hade jag antagligen lagt hästeriet på hyllan, då jag inte trivdes med att hantera häst på det vis jag gjorde på förra jobbet.
 
5, Jag drömmer om att en dag ha ett bibliotek med böcker från golv till tak. Jag är på väg, men fler böcker behövs.
 
6, Som liten var tålamod en bristvara hos mig, idag är det en av mina största tillgångar.
 
7, Jag tycker det är otroligt roligt att fota, men blir sällan nöjd med mina bilder. Tittar jag på dem ett halvår efter att de fotats kan jag dock finna många fina.
 
8, Jag är egentligen allergisk mot katt, häst, hund och pollen. Jag bestämde mig en dag för att kunna hålla på med hästar och på den vägen är det.
 
9, Pyzen är min andra halva och han var min trygghet när jag helst ville ta livet av mig. Jag kan inte se ett liv utan honom.
 
10, Jag är otroligt stolt över den individ jag är idag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul fakta :)

2013-09-16 @ 08:22:24
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Riktigt söt header!! <3

2013-09-16 @ 11:07:28
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0