Och mitt hår luktar annorlunda.

Jag har surfat slut på telefonens internet och jag har surfat slut på det mobila bredbandet, med andra ord känner jag mig extremt handikappad när det kommer till bloggandet.

Men, jag har en plan! På jobbet har vi fri wifi, så jag tänkte att datorn får hänga med till jobbet imorgon så stannar jag kvar där efter att jag slutat och fixar ordentlig uppdatering på det här stället. :)

I övrigt flyter livet på och jag lär känna mig själv mer och mer. Det dyker upp sidor jag aldrig trodde jag skulle stöta på, jag får bearbeta delar jag inte visste att jag behövde bearbeta. Det här är stort, litet, coolt, skämmande, underbart och galet. Tur är det att det finns människor som står ut med mig i mitt förvirrade tillstånd och som stöttar mig. Det ska bli så spännande att se var det här leder mig, vilken kännedom jag kommer få om mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0