Mina favoriter.

Jag tänkte dela med mig av mina favoritbloggar, de som jag följer slaviskt. Klicka på bilderna, så kommer ni direkt till bloggen.
Paulina /miniponies.blogg.se/ med sina fantastiska hästar och hundar. Paulina är en av de som inspirerar mig i min vardag. Hon är så duktig på det hon gör och vågar gå sin egen väg, hon bevisar att man kan även om det kan se ut som att man har oddsen emot sig.
 
Norah /ailim.blogg.se/ har en underbar oas, där jag finner lugn och en stund där jag stannar till och bara andas. Bloggen är mestadels bilder, men otroligt vackra sådana. Här påminns jag om vilket vacker värld vi lever i och att den finns precis utanför fönstret, bara vi öppnar ögonen för den.
 
Evelina /evelinablomqvist.se/ är den person jag inte kan beskriva. Hon blandar seriösa, med högst oseriösa blogginlägg. Hon är den bloggare som jag först såg upp till och beundrade och den plats lär hon nog få behålla ett tag till. Jag lämnar oftast hennes kryp in med ett fniss.
 
Caroline och Alexandra /equiss.webrider.se/ väckte min nyfikenhet för AR och fick mig att hitta hem. De ger mig ständigt ny kunskap och får mig att fundera över hur jag verkligen hanterar min fina häst. Även här finner jag otroligt mycket inspiration, framför allt inom hästvärlden.
 
Elvira /baraelvira.se/ har väldigt klara tankar och åsikter om hästhantering. Hon dömer inte andra, men hon vet var hon står och alltid en anledning bakom sina åsikter. Här får jag ofta griller i huvudet och funderar över det jag precis läst. Det är inte alltid jag håller med i allt jag läser, men det är nyttig läsning för såväl mig som andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0