Jag älskar dig.

Jag vet inte vad som har hänt, det enda jag vet är att jag älskar det! Min fina, älskade fuxvän har insett att vi faktiskt är vänner och att jag vill henne väl. Vi har tagit enorma kliv framåt och allt mitt slit har gjort nytta. All den tid jag har lagt ner på att lära känna mig själv, har lett till att jag lärt känna Greta och oss, jag och Greta som ett par.
 
Idag har vi busat runt i hagen, springandes, skuttandes, skrattandes och fria. Min själ svävade runt och slog bakutsparkar, medan Greta travade efter mig och visade upp sig. Idag knöts våra själar ihop på ett vis jag tidigare önskat och strävat efter. Idag fick jag bekräftat att jag fattat rätt beslut och att magkänslan alltid vill oss väl. Jag och mina fina Greta, med tiden kommer vi bli så starka, tillsammans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0