Här och nu är livet vackert.

Uppflugen på en barstol, med en hörlur i ena örat, gungande med till musiken och en mugg med iskallt vatten bredvid mig. Det är här ni finner mig just nu.
 
Min dag på jobbet är över, men jag är kvar här trots allt. Gömd i personalrummet känns arbetet, konstigt nog, långt borta. Jag samlar ihop mig själv och startar upp sprivmode. Här ska det fixas tidsinställda, så bloggen håller sig vid liv under kommande vecka. Är internetet slut, ja då får man göra det bästa av situationen.
 
Vi har haft en tokig dag på jobbet, det har varit fullt ös sedan klockan nio imorses. Eller, vid halv fyra lugnade det ner sig, men i övrigt har vi haft att göra hela tiden. Det är ganska nice att tiden går otroligt fort, även om jag blir trött i huvudet efter en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0