En helt vanlig arbetsdag.

Att ligga på soffan, men en katt på magen och en ljudbok intil örat, det är det bästa sätt som finns för att ladda upp inför ett pass på tio timmar. Jag hade helst stannat hemma idag, men med tanke på att jag är helt frisk så finns det ingen anledning att just stanna hemma.
 
Dagar som idag önskar jag att jag hade ett eget företag, som blomstrar och som gör att jag faktiskt kan ta en ledig dag när energinivån ligger på botten. Jag får glädja mig åt att jag en dag kommer vara där och fram tills dess så har jag mina härliga arbetskollegor att dela tiden med.
 
Dags att samla ihop mig, skrapa ihop min energi och göra mig redo för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0