Det är inte alltid livet blir som planerat.

Den tystnad som pågår här beror kort och gott på att jag är trött. Jag är trött i kroppen och jag är är trött i psyket.
 
Den kurs jag så länge har sett fram emot har ställts in, detta utan att berättas för mig. Jag vet inte vad som gör mig mest ledsen, att ingen har hört av sig, eller att jag inte kommer få gå på kursen. Jag har räknat ner veckorna, planerat kring Greta, katterna, jobbet. Jag hade löst allt, för att kunna ha två fantastiska och lärorika veckor och när jag skulle göra sista avstämningen med kursledaren så får jag veta att den är inställd. Surt och ledsamt. Besviken och trött.
 
Jag gör mitt bästa för att ta nya tag och satsa på att gå denna kurs vid ett annat tillfälle. Fram tills dess tänker jag dejta Anthony Robbins så mycket jag kan och lära mig på egen hand, för jag vet att jag är bra och att jag i grund och botten styr över mitt eget liv.
 
Fördelen med att jag inte åker på kurs, det är att jag hinner packa, städa och fixa inför flytten. Jag kan göra det i lugn och ro, i min egen takt och så mycket som jag orkar. Jag får en och en halv veckas riktig semester där jag kan andas, umgås med mig själv och katterna. Har jag tur så kan jag även planera in en träning med Alex, det beror på vad mitt konto säger. Jag ska njuta av det liv jag har framför mig och jag ska göra det allra bästa av allt jag har, för livet är egentligen väldigt vackert.
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej så fin blogg du har :) Kicka gärna in på min blogg och säg jätte gärna vad du tycker om min blogg. Kram :)

2013-10-11 @ 07:37:50
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0