Att sakna.

Hjärtat värker och krampar, det stramar, det bultar och det smärtar. Ikväll saknar jag. Ikväll saknar jag deluxe. Jag saknar, saknar, saknar. Jag kan inte säga vad jag saknar, jag är bara fast i en saknarkänsla. Innanför mina ögonlock fladdrar tusentals bilder förbi, bilder på vänner, familj, hästar, skola, tid jag avskytt, tid jag älskat, tider som varit. De dessa bilder har gemensamt är att det varit med och format mig och att jag på något vis saknar dem.
 
Just ikväll saknar jag tills jag går i tusen bitar. Ikväll önskar jag att jag hade en kär vän att krypa upp hos, att låta tårarna rinna på och som kramade mig hårt tillbaka. ikväll är jag inte i en glädjebubbla, ikväll är jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

<3

2013-10-04 @ 23:43:53
URL: http://projektfrihet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0