Snart kommer jag hem.

Alla mina tavlor är nedpackade, mitt skrivbord är tomt och sovrummet ekar. Nej, nu överdrev jag, sovrummet är bara väldigt tomt. Med andra ord, jag har packat ännu mer idag och flytten närmar sig med stormsteg! Det är en vecka och en dag kvar, sedan sitter jag med fjärilar i magen och undrar när det är morgon.
 
Det känns konstigt att snart lämna Vårgårda, att flytta tillbaka till landet och få skogen utanför dörren. Det ska bli så underbart, samtidigt som det kommer bli sorgligt. Lagom till min flytt, så fann jag någon att dela livet med, någon som råkar bo två minuters gångväg (!!!) ifrån mig. Alltså, hur stora är oddsen? Men, min själ längtar ut till naturen, att få ha skog utanför dörren, att se stjärnorna på natten och att kunna släppa katterna lösa. Jag längtar hem, något otroligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0