Lagom förvirrat, men jag förstår ändå.

För 45 minuter sedan gick jag upp ur sängen och det mesta av dagens att-göra-lista är redan gjort. Hur grym är inte den känslan?! Jag har något samtal kvar att ringa, sms att skicka och spendera tid med min fina Greta, sedan kan jag gå till jobbet med ett lugn i kroppen. Det ska bli så härligt!
 
I mitt huvud snurrar flyttförberedelser och jag undrar hur jag ska få ihop allt. Jag vet att det löser sig i slutänden, men jag vill löa det på allra bästa sätt, utan att varken jag eller någon annan ska hamna i kläm. Så ja, det är en del faktorer som spelar in.
 
Just nu biten Pyzen mig i huvudet, för att få uppmärksamhet. Ja, alla sätt är bra, utom de dåliga. Han tycker jag borde mysa med hnom, istället för att vara på jobbet. Hmm, jajo, det hade jag gärna gjort med, om kattmys betalade mina räkningar. Tror ni att det kan funka?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0