Jag älskar er.

Jag är väldigt dålig på att hålla kontakten med mina vänner. Eller, vi håller kontakten men träffas väldigt sällan. Hur det kommer sig vet jag inte till hundra procent, men jag tror det handlar om att vi prioriterar massa annat. Det viktigaste för mig är trotsallt vetskapen om att de finns där när jag behöver dem. Jag har alltid någon att ringa, om det skulle behövas. 

Idag och imorgon har jag lyckats boka in kompisdate med två av mina fina vänner och gissa om jag längtar?! Det är på tiden att få spendera lite kvaltitestid med de som känner mig så väl :)

Kommentarer
Postat av: En gammal vän

Det va super mysigt måste göras om snart igen! Även ifall vi inte träffas ofta så är det som vi aldrig varit ifrån varann när vi ses!!! <3

2013-11-13 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0