Iiiiiihhh!!!!! :D

Jag nyper mig själv i armen. Jodå, det gör faktiskt ont. Det betyder att detta är på riktigt och jag drömmer inte. Jag är påväg att flytta, jag är påväg att ordna upp mitt kaos och jag är så levande! Jag smider planer, jag fixar adressändring, jag är vuxen.
 
Det bubblar i mig, så bubblande att jag mår illa. Jag är så lycklig, att det spritter i benen. Woow, hur blev det här mitt liv? Jag älskar det här! När allting löser sig, så länge jag är öppen. Det är otroligt!!
 

Snart är jag tillbaka där allting började. Där jag började bygga min grund. Jag kommer komma hem, på riktigt. Inte bara jag, utan även Greta kommer få komma hem. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0