Att flytta hem.

I inkorgen på min facebookmail ligger det ett meddelande som får mig att le stort. Där ligger det ett meddelande om att första januari 2014 blir en nystart, på många sätt och vis. Då kommer jag vara tillbaka där allting startade, i den byggnad som mina drömmar spirat, skratt klingat, tårar runnit, världen rasat. I den byggnad där jag fått uppleva en del av mina tonårsår och där jag alltid var trygg. Det känns som att få komma hem igen, efter 3,5 år på resande fot. Och jag väntar, med spänning.

Fram tills dess är det en del som ska fixas och donas, allt för att det ska bli så bra som möjligt. Jag har en del som måste köpas, annars går det inte vägen. Men hej, jag gör det med glädje, för det här kan bara bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0