When love is all you need and life shines brighter then the sun.

Att sitta i Kulturen, lyssna på härlig musikal och rysa. Det är vad som kallas lördagsliv. Var ni inte där, då missade ni något spektakulärt!!!
 
Jag har även matats full med hund-info, allt för att känna mig redo för nästa vecka. Då kommer jag nämligen bo i/på Sotlanda och ha hand om rubbet. Marita är borta och Residensen Wallwein's är under mina vingars beskydd.
 
Min hjärna har stängt ner för kvällen och jag tänker kura ner mig i sängen, med en bok, för att sen sova som en drogad liten krisekno. :D

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Hej! Vill du vara med i våran bloggtävling där du kan vinna ett Amigo fleecetäcke i valfri färg och storlek?
http://ponnydressyr.se/2013/february/vinn-ett-fleecetacke-fran-amigo.html#comment

2013-03-03 @ 02:16:52
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0