Jag är den bästa i världen på att vara jag.

Det här är mitt liv och jag lever det på mina villkor. Jag lovar att ta väl hand om mig själv, både mitt fysiska jag och mitt icke-fysiska jag. Jag lovar mig själv att bara tänka tankar som lyfter mig och som hjälper mig. Jag vet innebörden av attraktionslagen och jag vet att vad jag än fokuserar på kommer jag få. Jag vet att det bara är jag som kan sätta min gränser och jag lovar mig själv att sätta dem så högt jag någonsin kan. Jag vet att universum har nog med rikedom för mig och alla andra. Jag vet att det finns pengar i överflöd, det finns vänskap i överflöd och det finns kärlek i överflöd.
 
Härmed lovar jag mig själv att fortsätta vara världens bästa på att vara jag och jag lovar mig själv att ta mig tiden att umgås med mig själv och lära känna mig själv. För om inte jag känner mig själv, hur ska då min omvärld kunna göra det? Jag lovar att från och med denna sekund ta 100% ansvar för mig och för allt som är jag. 100% ansvar, det är inte mer än så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0