Jag älskar dig, från djupet av mitt hjärta.

Det finns få saker som är så uppskattade, från min sida, som en härlig mysstund i hagen med min bästa vän.
 
Jag och Greta halvsov tillsammans, under en lång stund. När jag skulle tacka för mig (efter massage och kli, men innan sovstunden) kom Greta upp bakom mig och började snusa mig över ryggen. Jag stannde till och väntade ut henne, vilket resulterade i att vi tog oss en sovstund. Greta snusade på mig, jag snusade på Greta, vi spanade på omgivningen, vi vaktade varandra och vi halvsov oss igenom en riktgt lång stund. För första gången på två månader typ och jag njöt av den kärlek och tillgivenhet Greta visade mig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0