Ett två, traska på.

Jag ska strax packa ihop mig och bege mig mot stallet. Där väntar hundar osm vill rastas och ha mat, plus en fröken fux som vill sysselsättas. Planen är att tömköra Greta och lära mig lite mer teknik där.

Hanna har hjälpt mig vid två tillfällen och detta blir andra gången jag tömkör själv, på riktigt. Greta verkar tycka det är ganska härligt, i alla fall attk omma tillbaka till stallet sen. Efter tömkörningingsrundorna verkar hon väldigt tillfredso ch avslappnad, vilket är roligt att se. Kanske, förhoppningsvis, har jag hittat ett sätt att sysselsätta henne och jobba med hennes kropp, som inte gör ont. Ska bli spännande att se hur långt vi kan ta det! :)

Min fina, i sommarskrud. Snart, snart är den här igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0